Check with seller Workforce Management Analyst (Call Center) Quận 7
- Location: Hồ Chí Minh, Quận 7, Quận 7, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
Conduct Business Process Outsourcing (BPO) agent performance reviews, cost/benefit analysis, and other operational strategy assessments by weekly & monthly;Perform continual analysis of current performance and conduct real-time re-forecasting to make necessary adjustments in staffing plans and coordinate with Operations teams to achieve service level goals/business objectives for a multi-site operations;Work with related departments for developing hotline systems for customer interaction and voice response to control the implementation process;Maintain constant communication with Operations teams to coordinate needed staffing adjustments based on current and forecasted results;Prepare the daily/weekly/monthly operation report;Prepare annual budget after estimating necessities, correcting overspending, analyzing cost variance, and scheduling expenses;Summarize, collect, and analyze call center trends and data for regular performance;Other related duties as assigned
Yêu cầu ứng viên Advanced knowledge about Call Center environment: operational metrics, workforce management (forecasting, rostering, and scheduling);Minimum 1-2 years working in start-up environment (ecommerce, ride-hailing, food delivery, etc
);Must have a good working knowledge of Excel and other Windows based programs (Word, PowerPoint, etc
), and the ability to organize/analyze data in a structured manner;Thorough knowledge of data analysis and reporting techniques (power BI, SQL is the plus);Capacity Planning experience is a plus;High level of critical thinking, attention to details & numerical skill to keep track of performance & generate report to top management;High collaboration with all departments, open-minded & flexible align process with counterparts from other functions;Fast-learning, challenging adaption, and incorruptible integrity;Excellent time management and organizational skills
Quyền lợi Attractive packages;Young and active environment in one of the top Fintech Company in Vietnam;All Ideas are appreciated – No barriers– No limitation;Performance-based bonus;Insurance package for high-level employees
Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Nhân Viên Nhân Sự Tổng Hợp (Mạnh Tuyển Dụng)Việc tìm người - Quận 3 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Hỗ trợ công tác tiền lương: chấm công, tạo bảng tính, tính tăng ca - Giải quyết các thủ tục liên quan đến BHXH, BHYT- Theo dõi các chính sách, phúc lợi cho nhân viên - Thực hiện công tác tuyển dụng - Thực hiện các công việc admin về...
-
Sales Bất Động Sản - Lương Cứng Lên Đến 10 Triệu - Hỗ Trợ Data, Chi Phí MarketingViệc tìm người - (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc · Khai thác nhu cầu và tư vấn Khách hàng các sản phẩm của Công ty đang phân phối/phát triển · Giải quyết những Thắc mắc & Hỗ trợ của Khách hàng về các sản phẩm của Công ty · Tư vấn và chăm sóc khách hàng theo nguồn Data: Tự khai t...
-
Nhân Viên Chăm Sóc Khách HàngViệc tìm người - Quận 3 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc 1 Mục đích công việc:• Khảo sát sự hài lòng của khách hàng với dịch vụ công ty đang cung cấp và có hướng giải quyết phù hợp, nhằm nâng cao chất lượng dịch vụ, đảm bảo trải nghiệm khách hàng luôn được tốt nhất 2 Trách nhiệm công việc:...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)